Överkast till Mattias


Det här överkastet påbörjade jag juldagen - 07 & det var klart 17 Januari-08
Hade bestämt att han skulle få det på sin 18-års dag som är den 20:e januari


                                                          

   Arbetet pågår för fullt !




Utlagt på kösgolvet för att nåla ihop fram & baksida !
baksidan bstår av ett dubbellakan i mörkgrått .



Så ,nu är det på plats i Mattias säng *ler*
Behöver jag säga att han blev glad ?
Jätteglad & öste beröm över mig & undrade om jag bott vid symaskinen *skratt*



Kommentarer
Postat av: cege

Det är verkligen fina saker du gjort,o överkasten är tålamodsprövande det vet jag.

2008-04-09 @ 17:45:00
URL: http://siggemops.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0