En tubväska av resttyger !

Hej !


Då jag idag gick igenom & rensade i skänken härinne hittade jag tygremsor som jag sparat sen jag sydde ö-kasten till M & Z ,bestämde mig för att exprimentera lite & efter ett tag kom jag fram till att det skulle bli en väska i en annorlunda form & ett annorlunda mönster  * ler *

Här är remsorna ihopsydda & nålade med det som ska bli foder - ett lite styvt tyg i grått 

Som mall till botten använde jag glaslocket till gjutjärnsgrytan  !

Nästan klar ,bara axelremmen kvar att sy dit 




                                                        Så här blev resultatet av mitt experiment   :


                                                                                         

Kommentarer
Postat av: cege

Tummen upp,gäller att ha fantasi!

2008-12-29 @ 06:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0