Kuddöverdrag i manchester

Hej !

I affären inne i Visby där vi lämnade in J:s kostym för ändring så "fyndade"jag
manchestertyg i svart & beige ,finspårig manchester !

Bestämde efter ett tag att det skulle bli kuddöverdrag ,frågade J & M om tips ,eftersom
det är i grabbarnas sängar de ska vara !

Det skulle vara ränder på snedden & på höjden  *hi hi *

Sagt & gjort  *ler* Den beiga manchester gör sig inte riktigt rättvisa på bild ,tyvärr  !

                                                                                                

Här har vi de svarta överdragen :
                                                                                              

Hur grabbarna sen välje vet jag inte ,så tror jag de blir snyggare när det kommer en kudde i dem !

Kommentarer
Postat av: cege

Jättefina ler jag gillade den med randen på snedden bäst,men den andra är oxå fin.Kul att du kommit igång igen så inte maskinen rostar ihop.ha-ha

2008-06-14 @ 07:11:01
URL: http://siggemops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0