Pelargonduk till stora verandan

Hej !

Det har varit lugnt härinne ett tag nu ,men idag så kunde jag inte hålla mig ifrån symaskinen  *skratt*

Pelargontyget är ett "fynd" på tradera ,var annars !
Hoppas bilderna kommer som jag vill ha dem ,jag provar !

                                             
Vad sägs om nybakad sockerkaka & en kopp kaffe här ?

                                                                                 En bild lite närmare kanske  *ler*   
                                                                                den lilla skålen mitt på bordet är från min Jasminbuske - ljuvlig doft !

Kommentarer
Postat av: cege

Ja tack där tar jag gärna en kopp ler riktigt sommrig duk!

2008-06-21 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0