En påse till alla påsar !

Hejsan !

Nu har jag tänk igen * skratt  *

När grabbarna ska tömma sina papperskorgar har de sällan påsar till det & "ska ta med upp nästa gång jag går ner "

Nu behövs inte det ,för jag har sytt en "pås-påse !

Nertill har jag sytt en kanal med ett snöre i som det sitter en snörstopp på

Liggandes på köksbordet


Här hänger den på en dörr ,obs - det är ett lock på den ,så att den skulle bli lite mer "möblerbar" eftersom den är tänkt att hänga uppe i deras hall ,där de även har detta tyg på en soffdyna & på kuddarna i den soffan .

                                                                                          


Kommentarer
Postat av: cege

Men du va smart du är ler

2008-11-26 @ 20:42:12
URL: http://siggemops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0