Nya & rutiga köksgardiner !

Hej !

För ett tag sen "fyndade" jag tyg - 5 meter på tradera som jag bestämde att jag skulle ha i köket !

Idag kom jag till skott  *hi hi *
Fast jag undrar om de var meningen att jag skulle sy ,för när jag strök alla delar fick vi strömavbrott som
varade i 1 tim  *suck *
När jag väl sydde "overlocken" så trasslade tråden & sånt bluir man irriterad på ,dessutom så hade J:s dator
kraschat efter strömavbrottet ,kan berätta att han fick i ordning den som tur var !

Denna bild är tagen med blixt   


Den här är en närbild på omtaget & mönstret på gardinen ,passar perfekt ihop med det andra i köket !

                                                                                                    

Fast här är det mysigast tycker jag  : 

Kommentarer
Postat av: cege

Jättesnyggt,kul att kunna fixa o sy så kan man byta lite oftare.

2008-11-03 @ 20:19:44
URL: http://siggemops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0