Safarigardiner i ny tappning till Jockes rum !

Hej !

Jag är inne i ett "gardinstim" jut nu  *ha ha *
Det var Christa som kom på ordet & jag kunde inte sagt det bättre själv !

Längderna i detta tyg har Matte haft i stt rum ,som tur var så hade jag drygt 1 m kvar så
det blev även en kappa av det & längderna fick jag modifiera lite .
Jockes fönster är så brett så han behöver en kappa över fönstren .

Så här ser det ut nu i Jockes fönster  !             


  Så blev längden .


                                                                                Närbild på mönstret    

Det var så pass snyggt / godkänt att Jocke slet sig från datorn för att titta & ge MVG  *ler *
Kors i taket att Jocke lämnar omdöme ,brukar inte bry sig så mycket annars  *hi hi *



Kommentarer
Postat av: cege

Håller med J ler MVG jättesnyggt. Kram

2008-11-11 @ 05:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0