Kuddöverdrag av lapptäckslappar i gult & grönt !

Hejsan !

När jag gjort klart överkastet till mamma  * pekar neråt * så blev det lappar över .
Av det sydde jag ett kuddöverdrag ,lite större än ett vanligt örngott ,för att lapparnainte skulle bli så
utdragna & åtstramade .

Här är framsidan  

Baksidan gjorde jag lite annorlunda än ett vanligt örngott ,"instoppet i kudden placerade jag i mitten i stället
                                  
                                                                                 

På måndag ska jag åka till posten & skicka iväg det ,ytan att säga något till mamma !

Kommentarer
Postat av: cege

Jättefint , tummen upp högt ler Kram

2008-10-24 @ 20:21:22
Postat av: Camilla

Vad duktig du är:-)

2008-10-25 @ 09:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0