Ny halsduk till Joakim !

Hejsan !

Som ni säkert vet så har jag varit hemma med benhinneinflammation  ,
då ska man hålla sig i stillhet !
hur lätt är det om man inte har nåt att göra ? *Skrattt *

Då bestämde jag mig för att sticka en halsduk ,från början var den tänkt till mig ,
men även J ville ha en halsduk & gärna i svart & vad gör man då inte   * hi hi *

Den sista veckan har jag alternerat mellan hans & min ,min är ännu inte klar då jag
bestämde mig för att göra klart J:s först .
han ville ha den lång så att han kan snurra den runt halsen ett varv & den ska dessutom "hänga ner"
på bägge sidor i fram !

 Den är ca 170 cm lång ,inte så lång när den väl kom på plats runt hans hals  !

                                                                        
Den ligger dubbel på bilden !

Hoppas & tror den kommer att värma  *ler *

Kommentarer
Postat av: cege

En avig en rät ler bra att vara allkonstnär.Kram

2008-10-30 @ 05:31:16
URL: http://siggemops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0