Lite nytt till soffan i övre hallen

Hejsan !

Det har inte hänt så mycket härinne ,jobbet tar den mesta energin av mig ,tyvärr !
Så dagarna räcker inte till riktigt när man har fler än en hobby *hi hi *

Men idag var det som gjort för att sitta vid symaskinen - regnet vräkte ner !

Det som stog på tur var soffan i övre hallen som behövde en upplyftning  *fniss*

Enligt mig själv så är tygen "fynd" från tradera , i 2 omgångar har jag köpt dem .
 
Först så är det 2 avlånga kuddar    

   även dessa är det 2 st av - en i varje hörn .

Så här blev det när allt blev klart 

Fick även MVG av grabbarna som ska se den flera gånger varje dag när de passerar den  *hi hi *
 

Kommentarer
Postat av: cege

Supersnyggt och jag håller verkligen med killarna MVG ************ med många stjärnor.Kram

2008-09-06 @ 18:57:02
URL: http://siggemops.blogg.se/
Postat av: gmt

du är så duktig - tänk om jag kunde få till det som du. Du GÖR ju saker o ting!

Jag "bara" tänker dom! :-( Fan oxå!

Du får allt bli en liten ledstjärna mumfy :-)

kram

2008-09-06 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0