Döskalletäcke till Matteo


Som de flesta vet så älskar ungar det mesta som har döskallar på sig , Matteo är inget undantag  * skratt *

Eftersom jag "fyndat" tyg med döskallar , både vanligt & vadderat så bestämde jag mig för att sy ett täcke till honom , måste ju vara rättvist - inte bara "lillebror" som ska få *ler *

Först ver det döskallar på köksbordet mitt   

   Hamnade sen vid min symaskin  .

Så nu är det klart & vad är väl bättre än att foita täcket ute en riktigt solig & varm dag i trädgården , på min cykel dessutom  * skratt *


                                                                                              

Just i skrivande stund är täcket på väg till Matteo , han får det nog en stund efter kl 20 & jag är övertygad om  att han kommer att älska *bara mitt" täcke*


Kommentarer
Postat av: christa

Super , han kommer att bli överlycklig! Kram

2009-04-12 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0