En dröm i blått med pelargoner !

Jag älskar att sy överkast med lappar , även fast det nästan alltid har varit till andra .
Nu bestämde jag mig för att sy som jag själv ville ha det & då skulle det gå i blått - arbetsnamnet blev : En dröm i blått !

Här är första bilden  

Tanken var även att bakstycket skulle gå i blått , men jag hittade ett annat tyg i mina hyllor & det var ju som gjort för min blåa dröm  * ler *  

                                                                            



Detta tyg blir ram & baksida , underbart tyg    för en som älskar pelargoner ! !

Arbetet pågår för fullt  som ni ser  * ler *

Nu är ramen ditsydd       & sen baksidan  


Sådär , nu är det klart efter många många timmar , men skam den som ger sig  * skratt *

                                                                             


Läcker ihopvikning , kunde inte låta bli att fota  * ha ha *

                                       


Undra vad man ska sätta händerna i härnäst  * tänker så det knakar *

Kommentarer
Postat av: christa

Klart jag kunde räknat ut det ler tänkte faktiskt lite åt det hållet ha-ha Det blev jättesnyggt o så kan du ju ha det på vilket hål du vill. Kram kram

2009-04-06 @ 06:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0