Ett lapptäcksöverkast igen !

Hej !

Jaha , då blev det ytterligare ett lapptäcksöverkast  * ler *

Ville ha ett som gick i mörkt röd/beige/vit/brun & ev lite svart ,såg det framför mig i huvudet så det var bara att rota igenom tygerna  * Skratt *
Efter mycket om & men för att få rätt antal rutor med rätt tyg så såg det ut så här på mitt sybord

  Efter några rader ser det ut så här  : 

Så här ser framsidan ut utan ram   

Detta ska bli till ram & bakstycke 

Nu är det nästan klart ,håller på att sy ihop det , äntligen !     

Så ,nu är det klart & när jag skulle fota det så passade jag på att ta vara på solens ljus - alltså i trädgården !


                                            Även en " markbild "



                                                          Baksidan  : 



Hmm *kliar mig i det grå * Vad ska jag sätta händerna i nu då ?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fint det blev ler du är duktig på det där vet du om det!

Tyvärr så kan jag inte klicka upp bilderna men hoppas på att få se det live i sommar skratt Kram på dig.

2009-05-19 @ 21:27:48
Postat av: Camilla

Vad fin den är. Vad duktig du är.

2009-06-06 @ 06:44:15
URL: http://jahapps.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0