Har nog hamnat i ett väskstim denna gång !

Hejsan !


Många stim har jag varit i , det började med lapptäcksöverkast - både små,större & stora , även gardinstim har jag haft  , så var det pås-påsar *ler * & sen har det även varit kuddöverdrag av alla slag & sen blev det några gympapåsar & nu har jag hamnat i ett väskstim  * hi hi *

Fast man kan även kalla det för "väsk-träsk"  * skratt *

Tyget till denna väska är även det ett "fynd" , från en loppis & innertyget är ett "5-meters fynd" från tradera !



Ha det bäst tills nästa gång vi ses !

Kommentarer
Postat av: christa

Snyggt snyggt du är duktig och kreativ precis som jag ha-ha Kram på dig.

2009-10-07 @ 19:48:16
Postat av: Cilla

kikar in här med vilken konstnär du är :-) ha det gutt kram cilla

2009-10-09 @ 20:36:09
URL: http://zezilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0