Läskig Gympapåse & en väska !

Hejsan !

Har inte sytt nåt märkvärdigt den sista tiden , sånt händer när inte tiden räcker till  * Hmmm *

Men en ny Gympapåse tyckte Matteo att han behövde & vad gör då Moster Mari - jo hon syr genast en som hon skickar till sin älskade systerson  * hi hi *



Men så har ju jag förmånen att ha en jättebra kompis - på alla sätt & vis - hon förser mig även med läckra väskor som jag avgudar - de är bara såå  läckra  * tack igen *
Men jag vill ju också kunna sy såna & snäll som hon är så fixade hon till en riktigt bra beskrivning på just en sån väska & självklart så var jag tvungen att prova  * ha ha *
Gjorde ett par missar - men inget man ser om man inte vet om dem * ha ha *



Till nästa gång vet jag vad jag ska tänka på !




*Tack än en gång Christa för både väska & bra beskrivning *

Kommentarer
Postat av: christa

Jättefin ju ler jag visste ju att du kunde ler igen Kram på dig

2009-10-03 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0