Lite städning bland tygerna & ett örngott blev det idag !

Hejsan !

Bara för att jag inte åstadkommer några stordåd så är jag inte sysslolös ska ni veta * skratt *

Har mått & mår halvisset idag så jag bestämde mig för att städa bland mina mindre tygbitar - det var välbehövligt !

Började med att sortera alla lappar som blivit över vid alla ö.kast & jag konstaterade att jag har 4 olika storlekar & allt fr enfärgat till väldigt mönstrat & barnmotiv ,
men även riktigt fina tyger - blev nästan sugen på att börja sy nåt  * tänker *


Så här bra blev det när det var klart  

Självklart så har jag i en av backarna tyg som bara går i blått  * ler *
De vita backarna fyndade jag på ÖB i veckan - 10 kr st  !

Så hittade jag ett tyg i rosa som jag faktiskt gillade & biten passade precis som örngott till Lilla Ebba  * gos *



Ha en fortsatt bra helg & en stor kram till den som vill ha  ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: christa

Ja ibland behövs det röjas bland tygerna ler Tycker jag känner igen tyget till örngottet ler Kram

2009-09-20 @ 06:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0