Till Mattias & Matteo

Hej !

Nu har det varit sommar & allt har gått på högvarv - utom symaskinen * ler *

men lite har jag åstadkommit .

Börjar med att visa handdukar som jag sydde till Mattias inför hans flytt - ursprungligen en gardinlängd som jag fyndade på en av alla loppisar jag & mamma besökte när jag var i Dalarna  .





När Christa var här i Augusti så gjorde vi Visbys affärer osäkra för en dag  * skratt *
Naturligtvis så fyndade både hon & jag ,jag hittade ett tyg som det genast stog Matteo på * ler *


Denna lilla 4-kant är egentligen ett   


Men nu börjar det bli höst & då blir det nog mer tid vid symaskinen om jag känner mig själv rätt  ! !



Ha en fortsatt bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0