En randig väska till min stickning

Hej !

Det var inte så lönge sedan sist *ler*

Med tanke på att det är vinter & just inget trädgårdsarbete så blir det desto mer
handarbete - både sy & stickningar .

Har stickat ännu en fuskpolo - till mig själv denna gång ,men den får ni se vid ett annat tillfälle för det är tillbehör till den som stickas nu !
Med tanke på att vi har 2 älskade katter & den ena lilla tigern älskar min stickning så kan den inte ligga framme - inte ens måttbandet får vara ifred * skratt *
Vad gör man då om man är jag ?  jo , man syr en väska till stickningen !

Tyget har jag fått av min älskade & omtänksamma mamma ♥

Satt & klurade lite ,behövde ju ha fler fack & på ena sidan blev det fack för mina rundstickor

Men även fack på den andra sidan för vanliga stickor,måttband & sax


Så här blev den när jag väl blev klar :


Kommentarer
Postat av: Christa

Kanonbra med alla facken :) tur att du är en kreativ uppfinningsrik kvinna :))Kramar om

2011-01-04 @ 05:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0