Lite nytt till övre hallen !

Hejsan !

Så kom jag äntligen till skott med att ordna uppe i hallen ,det ska ju finnas både tid , lust & ork .
Men denna helg så fanns allt & då har jag ändå hunnit njuta några timmar ute av det fina vintervädret *Me like*

Vi börjar med gardinerna & dynan till soffan  - i grönt .








Fick en läcker beskrivning på kuddfodral av bästaste vännen Christa förut & nu kom den till användning *Tack igen*
Tänk vad man kan göra med gamla avlagda skjortor - lätt var det oxå !


Började med att mäta & klippa sönder *hi hi *


Först  2 st fyrkantiga kuddar

sen 2 st avlånga kuddar !


Väl på plats såg det ut så här :






Vad annat kan man vänta sig :


Tack M för hjälpen så att jag kunde fota mina alster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0