3 st kattfiltar till är klara !

Hejsan !

Idag har jag varit riktigt aktiv - både kokt sylt & sytt dessa 3 filtar .
Känner mig riktigt nöjd med dem -lyckades få till bra kombinatiner *ler*

Så snart kan jag avlägga min visit på katthemmet & avlämna dessa *gos*


Den första filten :       Den andra :               Den tredje :
Alla bilder är klickbara !



Är någon intresserad av mina "filtar" så skicka ett mail till [email protected]
eller kontakta mig i mailen Fb !

Ange ev önskemål om färgkombinatoion & antal .




Fler filtar kommer jag att sy ,så håll utkik !


Ha det bäst & var rädda om er ♥





Kommentarer
Postat av: Christa

De blev ju jättefina , tummen upp. Kram

2011-07-24 @ 07:14:17
URL: http://ceges-ziggesack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0