Ett av mina pågående projekt !

Hejsan !

Var ett tag sen nu ,syr lite till & från - även om jag inte hunnit uppdatera !

Har flera projekt på G ,men detta är lite speciellt för det jag syr ska jag skänka till missarna på katthemmet ,dock inte till alla katter för det är ca 120-140 st .
Men det som dem gör är ovärderligt & jag vill visa min uppskattning för det de gör - till större delen ideelt & många gratistimmar de bidrar med - ett måste som jag tycker ska värdesättas !

Så för någon månad sen började jag spåna & nu har jag sytt 5 st olika "filtar & fler ska det bli *ler*

Här är de jag sytt hitills  & bilderna kan du klicka på  :  







Mina övriga projekt väntar jag med att visa upp ,kommer vid ett annat tillfälle !



Ha det bäst & var rädda om varandra ♥

Kommentarer
Postat av: Christa

Så fina de är ,kommer säkert att bli väldigt uppskattat.

2011-07-02 @ 17:04:24
URL: http://ceges-ziggesack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0